Astăzi, pe măsură ce lumea continuă să lupte împotriva epidemiei, multe organizații își urmăresc în mod activ programele de responsabilitate socială. Responsabilitatea socială, care joacă un rol decisiv în creșterea economică a țării, se bazează pe buna desfășurare a afacerilor și organizarea condițiilor de muncă pentru angajați.
Putem spune că fiecare organizație trebuie să respecte anumite reguli. Unul dintre pașii principali pe care trebuie să-i facă organizațiile din întreaga lume sunt:
- Formarea grupurilor de luare a deciziilor de urgență
- Organizațiile ar trebui să formeze imediat o echipă de intervenție de urgență, cum ar fi o echipă de intervenție de urgență sau un comitet de gestionare a situațiilor de urgență, care va fi responsabilă pentru stabilirea obiectivelor, elaborarea planurilor de urgență și asigurarea faptului că deciziile sunt luate cât mai repede posibil în diferite situații.
-
Evaluarea riscurilor și clarificarea mecanismelor de intervenție de urgență, a planurilor și a diviziunii muncii
-
Multe companii multinaționale au dezvoltat deja un „plan de urgență” sau „plan de reziliență a afacerilor” și sunt gata să îl implementeze imediat în caz de urgență.
-
În absența unui astfel de plan, compania trebuie să efectueze imediat o evaluare aprofundată a riscurilor, inclusiv personal, externalizare, relații guvernamentale, relații publice și lanțul de aprovizionare. Pe baza rezultatelor evaluării, compania trebuie să rezolve problemele legate de spațiul de birouri, planurile de producție, achizițiile publice, achizițiile și logistica, siguranța personalului și resursele financiare.
-
-
Dezvoltarea unui mecanism de interacțiune pozitivă a angajaților, clienților, furnizorilor și crearea documentelor de comunicare standardizate.
-
Este important să se stabilizeze lanțurile de aprovizionare și identitatea angajaților și a partenerilor externi, precum și să se optimizeze gestionarea diseminării informațiilor și a serviciului pentru clienți, pentru a evita formarea opiniei publice negative din cauza unor acțiuni neglijente sau inconsecvente.
-
-
Menținerea sănătății fizice și mentale a angajaților și analizarea naturii diferitelor funcții și locuri de muncă pentru a asigura reluarea corespunzătoare a muncii
-
Încurajați companiile să ofere imediat programe de lucru flexibile și de vacanță folosind mijloace tehnice pentru a furniza lucrări la distanță sau lucru la distanță pentru o perioadă specificată.
-
În plus, organizațiile ar trebui să stabilească un sistem de monitorizare a sănătății personalului și să asigure confidențialitatea informațiilor despre sănătatea angajaților.
-
Organizația asigură un mediu de lucru sigur prin curățarea și dezinfectarea obligatorie a locurilor de muncă în conformitate cu cerințele de igienă ale autorităților naționale și regionale de sănătate în timpul răspândirii bolilor infecțioase.
-
-
Concentrație pe planurile de răspuns la riscuri de aprovizionare
-
Companiile multinaționale prevăd, de obicei, utilizarea spațiului de birouri „de rezervă”, a unităților de producție, a materiilor prime și a lanțurilor de aprovizionare în diferite țări sau regiuni în avans, pentru a reloca rapid munca din „zonele contaminate” și pentru a evita întreruperile. Fabricarea din cauza lipsei de capacitate sau resurse.
-
La nivelul gestionării stocurilor, organizațiile ar trebui să ia în considerare extinderea ciclului de inventariere datorită consumului redus, creșterilor corespunzătoare ale costurilor financiare și presiunii asupra fluxului de numerar.
-
Sursă: https://www2.deloitte.com/ru/ru/pages/risk/articles/2020/ten-things-firms-to-do-in-2019-ncov.html
Astăzi, pe măsură ce lumea continuă să lupte împotriva epidemiei, multe organizații își urmăresc în mod activ programele de responsabilitate socială. Responsabilitatea socială, care joacă un rol decisiv în creșterea economică a țării, se bazează pe buna desfășurare a afacerilor și organizarea condițiilor de muncă pentru angajați.
Putem spune că fiecare organizație trebuie să respecte anumite reguli. Unul dintre pașii principali pe care trebuie să-i facă organizațiile din întreaga lume sunt:
- Formarea grupurilor de luare a deciziilor de urgență
- Organizațiile ar trebui să formeze imediat o echipă de intervenție de urgență, cum ar fi o echipă de intervenție de urgență sau un comitet de gestionare a situațiilor de urgență, care va fi responsabilă pentru stabilirea obiectivelor, elaborarea planurilor de urgență și asigurarea faptului că deciziile sunt luate cât mai repede posibil în diferite situații.
-
Evaluarea riscurilor și clarificarea mecanismelor de intervenție de urgență, a planurilor și a diviziunii muncii
-
Multe companii multinaționale au dezvoltat deja un „plan de urgență” sau „plan de reziliență a afacerilor” și sunt gata să îl implementeze imediat în caz de urgență.
-
În absența unui astfel de plan, compania trebuie să efectueze imediat o evaluare aprofundată a riscurilor, inclusiv personal, externalizare, relații guvernamentale, relații publice și lanțul de aprovizionare. Pe baza rezultatelor evaluării, compania trebuie să rezolve problemele legate de spațiul de birouri, planurile de producție, achizițiile publice, achizițiile și logistica, siguranța personalului și resursele financiare.
-
-
Dezvoltarea unui mecanism de interacțiune pozitivă a angajaților, clienților, furnizorilor și crearea documentelor de comunicare standardizate.
-
Este important să se stabilizeze lanțurile de aprovizionare și identitatea angajaților și a partenerilor externi, precum și să se optimizeze gestionarea diseminării informațiilor și a serviciului pentru clienți, pentru a evita formarea opiniei publice negative din cauza unor acțiuni neglijente sau inconsecvente.
-
-
Menținerea sănătății fizice și mentale a angajaților și analizarea naturii diferitelor funcții și locuri de muncă pentru a asigura reluarea corespunzătoare a muncii
-
Încurajați companiile să ofere imediat programe de lucru flexibile și de vacanță folosind mijloace tehnice pentru a furniza lucrări la distanță sau lucru la distanță pentru o perioadă specificată.
-
În plus, organizațiile ar trebui să stabilească un sistem de monitorizare a sănătății personalului și să asigure confidențialitatea informațiilor despre sănătatea angajaților.
-
Organizația asigură un mediu de lucru sigur prin curățarea și dezinfectarea obligatorie a locurilor de muncă în conformitate cu cerințele de igienă ale autorităților naționale și regionale de sănătate în timpul răspândirii bolilor infecțioase.
-
-
Concentrație pe planurile de răspuns la riscuri de aprovizionare
-
Companiile multinaționale prevăd, de obicei, utilizarea spațiului de birouri „de rezervă”, a unităților de producție, a materiilor prime și a lanțurilor de aprovizionare în diferite țări sau regiuni în avans, pentru a reloca rapid munca din „zonele contaminate” și pentru a evita întreruperile. Fabricarea din cauza lipsei de capacitate sau resurse.
-
La nivelul gestionării stocurilor, organizațiile ar trebui să ia în considerare extinderea ciclului de inventariere datorită consumului redus, creșterilor corespunzătoare ale costurilor financiare și presiunii asupra fluxului de numerar.
-
Sursă: https://www2.deloitte.com/ru/ru/pages/risk/articles/2020/ten-things-firms-to-do-in-2019-ncov.html